Klantervaringsreis naar Griekenland

Wie daadwerkelijk denkt en handelt vanuit het belang van de klant heeft de toekomst. We proberen allemaal de juiste klantreis in kaart te brengen. We willen weten waar de
klant behoefte aan heeft op welk tijdstip en waarom en we willen hem ook nog eens op het juiste moment positief verrassen.

Financieel dienstverleners proberen de ideale klantreis, de perfecte customer journey, in kaart te brengen. De optelsom van ervaringen is bepalend voor de mate waarin klanten je merk wel of niet aanbevelen, wel of niet delen met anderen en wel of niet bij je terugkeren. Je kunt je klanten echter nooit verder brengen dan waar jezelf bent.

Niet voor niets is voor Griekenland gekozen. Ondanks de failliete Griekse economie ontstaan initiatieven waar de mens opnieuw centraal staat. Lokaal en sociaal. Te midden van de crisis gaan we gezamenlijk op zoek naar lichtpunten en inspirerende voorbeelden van mensen en organisaties die de crisis gebruiken om een nieuw Griekenland te bouwen. Wat zijn de lessen die geleerd zijn uit de crisis? Welke inzichten vanuit progressief Griekenland helpen ons om nieuw licht te laten schijnen op ondernemen in de financiële dienstverlening in Nederland?
Deze studiereis bevat een serie bezoeken aan inspirerende voorbeeldbedrijven en initiatieven.

Kijk hier voor alle informatie
 

Meld je hier aan via het inschrijfformulier