Ja maar... wat als het wel kan?

Intro
Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financieel marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil jij dan veranderen? Op welke daden zou jij trots zijn? En wat houdt jou tegen om aan het roer van je eigen professionele leven te gaan staan? Hoeveel 'ja maar's' staan er op jouw lijstje?
Neuro Night
Een dinersessie, exclusief voor deelnemers aan de Nationale Dag Financiële Marketing, over neuromarketing. Aansluitend aan de NDFM gaan Victor Lamme en Martin de Munnik, onder het genot van een 3-gangen diner, in op de allerlaatste inzichten op het gebied van neuromarketing.
Zij geven voorbeelden van succesvolle
neuromarketingstrategieën
die direct toepasbaar
zijn in de eigen
organisatie. De
meerprijs voor deze
exclusieve sessie
bedraagt € 210,-.
Workshops
Kies uit een van de 4 workshops:
Ja maar... wat als geld niet gelukkig maakt? Kim Cramer en Alexander Koene, BR-ND Ja maar... wat als de ideale customer journey wel wordt waargemaakt? Rien Brus, Aegon Ja maar... is het redden van de wereld wel financieel haalbaar? Rens van Tilburg, Sustainable Finance Lab Ja en... een andere mindset Remko van der Drift, Op Drift
What's in it for you?
- Weg met al je eigen 'ja maars...'
- Neuromarketing: de nieuwste inzichten in het hoofd van je klant
- Marketingtrends
- Inspiratie voor het leven
- Leren van de buren
- Vier workshops
- De meest inspirerende parels uit de financiële sector
- Finaleronde Financial Marketing Award 2014
- Netwerkbijeenkomst in toplocatie op topniveau
- Mogelijkheid tot bijwonen exclusieve Neuro Night onder begeleiding van neurowetenschappers